SimpliC for BP

Aplikacja webowa do zarządzania procesem wymiany materiałów reklamowych na stacjach BP oraz aplikacja mobilna dla monterów.

Wyzwania

BP udostępnia klientom możliwość wynajęcia przestrzeni reklamowej na swoich stacjach paliw. Ze względu na olbrzymią ilość punktów (stacji benzynowych) z różnego typu miejscami na materiały reklamowe, firma odpowiedzialna za dostarczenie i wymianę reklamówek, miała olbrzymi problem z raportowaniem i sprawdzeniem, czy oraz kiedy, instalatorzy fizycznie dokonał wymiany montażowej.

W zapytaniu otrzymaliśmy prośbę o sprawdzenie możliwości technicznych i propozycję zoptymalizowania operacji. Po analizie, okazało się, że najlepszym rozwiązaniem, będzie system umożliwiający integrację wszystkich osób zaangażowanych w proces oraz możliwość śledzenia aktualnego stanu w czasie rzeczywistym.

Rozwiązania

Aby rozwiązać problem klienta, niezbędna okazała się aplikacja webowa wspierająca procesem wymiany materiałów reklamowych na stacjach paliw BP. Po dogłębnej analizie wszystkich oczekiwań oraz sprawdzeniu rozwiązań technicznych, przygotowaliśmy platformę webową, która w zależności od typu i uprawnień użytkownika, umożliwia otrzymanie statusu prac, wymianę informacji między użytkownikami, sprawdzenie stanu realizacji każdej kampanii oraz przygotowanie raportów dla managerów.

Istotnym elementem systemu jest również mobilna aplikacja dla instalatorów, zintegrowana ze środowiskiem aplikacji.

Użytkownicy aplikacji z różnym wachlarzem uprawnień.

Aplikacja umożliwia dostęp do wybranych funkcjonalności za pomocą czterech ról z odpowiednimi uprawnieniami.

Administrator

Pracownicy przeprowadzający kampanie oraz decydujący o ich cerach oraz przebiegu.

Klient

Osoby zamawiające kampanie reklamowe i akceptujące montaż.

Brygadzista

Osoby odpowiedzialna za logistykę, wybór instalatorów odpowiedzialnych za montaż, sprawdzenie raportów od instalatora.

Instalator

Pracownicy aktualizujące reklamy na stacjach. Za pośrednictwem aplikacji na smartfonie, składają raport z przeprowadzenia instalacji.

Schemat procesu działania aplikacji

Od złożenia zamówienia na kampanię reklamową, adminstratorzy mogą dostosować ilość wynajętej powierzchni uwzględniając wszystkie poprzednie zamówienia, konkretne typy powierzchni oraz obłożenie miejsc z uwzględnieniem termonów.

Panel administracyjny

Panel administtracyjny dla klientów, administratorów i brygadzistów. W zależności od uprawnień umożliwia dostęp do poszczególnych funkcjonalności systemu.

Chat / komunikator z kanałami, do których dostęp zależy od uprawnień użytkownika.

Aplikacja umożliwia komunikację między użytkownikami w czasie rzeczywistym. W tym celu wykorzystywane są kanały łączące użytkowników z odpowiednim uprawnieniem. Klient może komunikować się tylko z Administratorem a administrator może wysyłać wiadomości do wszystkich użytkowników. Do prawidłowego działania komunikatora, użyte zostały sockety.

Aplikacja mobilna do raportowania

Dla instalatorów przygotowaliśmy aplikację mobilną. Ułatwia ona komunikację zespołów z centralą, w czasie zaplanowanej akcji wymiany materiałów reklamowych oraz umożliwia sprawdzenie prawidłowego wykonania instalacji.

Instalator otrzymuje listę punktów w których należy przeprowadzić wymianę. Po wykonaniu montażu, dołącza zdjęcie wykonanej pracy, do zaakceptacji klient. Instalatorzy mogą również za pomocą komunikatora zadawać pytania lub zgłaszać problemy do brygadzistów lub administratorów.

Podobne aplikację realizowaliśmy również dla mechaników i agencji ochrony.

ZobaczInne realizacje