SimpliC for BP

Web application for managing the process of exchanging advertising materials at BP stations and a mobile application for fitters.

Wyzwania

Na przełomie 2017 r. Zostaliśmy poproszeni o dołączenie do SimpliCity przy realizacji ich najnowszej kampanii – ponownego uruchomienie marki Curem w Polsce.

Biorąc pod uwagę, że materace produkowane przez Curem są zaprojektowane w bardzo szczegółowy sposób a producent kładzie olbrzymią uwagę na komfort i zdrowy sen swoich klientów – strategia kampani musiała podkreślać aspekt technologiczny, który powinien zostać zaakcentowany na stronie internetowej promującej produkty firmy.

Rozwiązania

Wprowadzając markę na rynek, działaniom marketingowym musi towarzyszyć kampania internetowa. Współtworząc strategię komunikacji z klientem, odpowiadaliśmy za kampanię online oraz przygotowanie strony internetowej.

W ramach naszych obowiązków, w bardzo krótkim terminie, przygotowaliśmy pierwszą, statyczną wersję strony internetową na zbliżające się targi krajowe, w których jednym z wystawców była marka Curem.

Następnym etapem prac było przygotowanie docelowej strony internetowej, na intuicyjnym systemie zarządzania treścią CMS. Wrowadzone zmiany ułatwkiły zarządzanie witryną. Umożliwiły prowadzenie bloga, aktualizację punktów sprzedaży bezpośredniej, prawidłowe pozycjonowanie SEO, aktualizację cen produktow, integrację strony z kanałem You Tube oraz wiele innych.

ZobaczInne realizacje